Колеги,въпроса ми е следния : Сутрин като запаля колата си пали нормално и държи нормални оборити,не прекъсва...когато тръгна и подавам газ на 2ра и 3та от 1500 до 2500 оборота се получава едно като заглъхване и леко забива,като мине 2500-3000 оборота колата излита.Не мога да си обясня това глъхнене от какво се получава...Когато колата загрее над 60-70 градуса,този проблем изчезва и колата си върви нормално. ???? колата е 146 1.6 120 коня twin spark
Известие
Collapse
No announcement yet.
На ниски обороти като подам газ глъхне
Collapse
X
-
и аз го имам този проблем и си мисля че е заради това че вместо катализатор имам заварена една тръба която според мен е поне ф60 и оттам се получава това глъхнене незнам при вас как е ако нямате катализатори а такива тръби подобни може от това да е... нека и др. кажат
-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
-
според мен това е от смукача.ако сте обарнали внимание смокача е разделен на 2.като запалиш колата и стодена,тя заработва на 1200 обопота.следтова пада на 1000.и вече като мрадне стрелката на температрата си застава на нормалните обороти 700-800 оборота .при мен е така поне. моята е 2000 ti.
Comment
-
Първоначално публикувано от mi6o_6621 Покажи съобщениеспоред мен това е от смукача.ако сте обарнали внимание смокача е разделен на 2.като запалиш колата и стодена,тя заработва на 1200 обопота.следтова пада на 1000.и вече като мрадне стрелката на температрата си застава на нормалните обороти 700-800 оборота .при мен е така поне. моята е 2000 ti.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от nikit087 Покажи съобщениеПри мен дебитомера бил сменен така ми каза предния собственик на колата...Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
Comment
-
Това е много неприятен проблем. Много е кофти в случаи, в които се налага да се включиш по-бързо в движението, а колата просто не потегля веднага. На мен ми се случва и при загряла кола.
За дебитомера е нова информация за мен и ще си закарам колата на една диагностика, за да се види дали не е в него проблема. Карах стотина километра без въздушен филтър - имаше някакво подобрение, но пак се усещаше глъхненето. Забелязвам и промяна при разхода на гориво - за последните 400км само градско ми даде 14/100 газ, което е много спрямо 10-11/100 разход, който имах допреди да започне осезаемо да се чувства този проблем.Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -
Comment
-
Откакто си имам взимане-даване със 145/6-ици, разбрах че поне едно 70-80% от TS двигателите го имат това. И питания, и диагностики минават, и май при никой не е еднакъв източника на проблема. При мен например на диагностика ми даваше все една и съща грешка в ламбдата. Оправихме я накрая в сервиза и колата се пооправи значително. След това смених дебитомер - резултатът беше още по-добър, но пък все още го имаше. Закачихме я пак след това и ми откри грешка в температурния датчик (при загрял двигател ми отчиташе -90 градуса баси). Оправихме я и нея и хоп, тръгна по-добре. Вариаторът също е проблемен, тъй освен дизеловото тракане, колата е тромавичка в ниските, така че и това играе роля. Тези дни се надявам да имам време и да го сменя, и дано вече всичко да си е както трябва.Alfa Romeo 156 1,9JTD '00 - настоящата
Alfa Romeo 145 1.4TS '98 - бившата
Opel Vectra 1.8 '97 - другата бивша
Comment
-
аз бих проверил подред свещи, бобини, дебитомер, ламбда....156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
Comment